Скъпи мои читатели !
За да съществува този мой блог, вашите пари са му необходими, както въздуха и слънцето на всяко живо същество. Средствата ще послужат и за идеята, най-добрата част от това да издам в книга.
Моля използвайте бутона за дарения:

понеделник, 9 януари 2017 г.

ЕНЕРГИЯ

Та се прибирам. Някак ми е еуфорично. Всеки нормален човек би бил скапан след такъв ден, а на мен ми ида да литна. Ядосват ме. А ми е смешно. Имам шест лева у джоба за Коледа и пак ми е смешно. Не съм свършил половината работа у работата, а ми е смешно. Колата гасне насред път, свирят с клаксони, псуват, а на мен ми е смешно. Загубил съм си ръкавиците, а ми е весело. И студено. Ракията ми е на привършване, а ми е весело. Вино има. Жестоко. Нямам нищо за ядене. И ми е весело. Ама ще мезя. С мезе. И ми е весело. Бах ти зимния ден! Гаден и весел. Сигурно е така, защото обичам зимата. Днес вече е зима. Да не забравя да ви честитя Нова Година. Българската. Не Римската. Честита да е! На истинските българи! На патриотите най - вече. И да ги подсетя кога да празнуват. А не на 31 ви декември в 00:00 часа да пуцат като американски каубои.
Та се сетих. При мен нещата не са като при нормалните хора. Зарежда ме положително всичко отрицателно. Злобата. Ядовете. Хаха. И новините. Те ме презареждат с положителна енергия. Имам чувството, че ако прочета новина, че е гръмнало някъде, ще гръмна като нещо, где гърми без нищо. Като например, преобърната влакова цистерна с червено вино.
 А за капак, с положителна енергия ме зарежда и положителната енергия. И водката ме зарежда с положителна енергия. И пържолите. Пилешките. Сега ще пекна две. Що са пости. Свински чак на Коледа.
И Вивалди ме зарежда с положителна енергия. В момента. Малка нощна музика. Татататааа...
Приятна ви и споделена вечер! Първа зимна вечер според учените. А според древните българи, първи ден от новата година!
 Хаха. Защо новата година почва, когато всичко е умряло! Ако се не сещате, питайте Орфей! И той е българин. Написал е токата и фуга в сол мажор. Пуснете си я! И наздраве!


Р. Антов

1 коментар:

  1. Направо ми разби всичките познания
    за композитори и произведения!
    Особено с Оргей!А Евридика е изпяла
    Каста дива: нааа аа аааа ааа!
    Ако не верваш питай.Фигаро,дето го е написал Верди!Ша умра с "ентелектни"
    ора като тебе!Хохо😛

    ОтговорИзтриване