Скъпи мои читатели !
За да съществува този мой блог, вашите пари са му необходими, както въздуха и слънцето на всяко живо същество. Средствата ще послужат и за идеята, най-добрата част от това да издам в книга.
Моля използвайте бутона за дарения:

понеделник, 1 януари 2018 г.

ПИСНА МИИИИИ...!!!!

Снимка на Роси Антов.Отварям нета и първото нещо, на което попадам е покана. На 04.01.2018 в Пловдив се организира митинг против правителственото решение за Пирин. И ще отида. Защото ми писна. Не знам даже решението добро ли е или не. Имам приятели и от двете страни на решението. Ще отида, защото ми ПИСНА. За последно митингувах, когато Жан Виденов и бандата около него ограби последните пари на обикновените хора и ни направи милионери. Тоя път пак ми писна… Яко. 
  Писна ми, от решения, взети преди празници. Да няма протести. Писна ми от един, где дойде за премиер, само за да си върне имотите. И обеща да ни оправи за 800 дни. Оправя ни добре. Четири години. Оправи имотите. Оправиха се и министрите му, где биеха белот на яхта в Монако с най-големия български контрабандист. Оправиха си и техните хора. И нас оправиха. Къде и как няма да казвам, защото нямам червени точки… Тогава мълчах.
  После се събра тристранната шайка разбойници. Цар, султан и комунист. Крадене като за световно. Наглост безмерна. И тогава мълчах… Вече ми ПИСНА.
  После изборите спечели генерал от пожарната. Лансиран от цар, султан и комунист. Започна се рязане на ленти. Процъфтя бизнесът с продажба на ножици. Народът ликуваше. Най-после нещо се прави. Магистрали. Детски градини. Градинки… Радост за окото. Между другото платихме неколко милиарда за Белене. Няколко милиарда за една банка платихме. Няколко стотин милиона за една ограда по границата платихме. Плащаме пътища, които ги няма. Плащаме пътища, които ги има ден до пладне. Язовири давят народа. Гърмят заводи и убиват 15 човека. Гърмят цистерни и закръгляват бройката. Двадесет години за близо милиард, правим електронно правителство, за да висим по опашки за някой безумен документ. Ремонтираме допотопни самолети. За да започнеш бизнес или строителство, ти смъкват пет кожи. Законно. Даденото под масата не се брои. Държавните институции се превърнаха в маша за саморазправа с неудобните. Пенсионерите с 200 лева тънат в разкош. Лапат черен хайвер и цоцат шампанско. Инвалидите вече не са инвалиди. Нема пенсия. Да бачкат и да се интегрират. Учители ядат шамари от родители и ученици, ама всяка година почиват на Малдивите и в Дубровник. .. Спирам.
  Та, ПИСНА ми! Не от гореизброеното. То се случва и в най-добрите семейства. ПИСНА ми, защото никой не казва кой стои зад безработния кипърски супербизнесмен, държащ Банско. ПИСНА ми, защото не знам откъде Нинова е взела пари, за да участва в приватизацията. ПИСНА ми, защото не знам защо един министър не е чувал за разделение на властите и се обажда на магистрат, за да му каже, че знае какво прави. ПИСНА ми, защото Моника взе няколко милиона от един австриец, докато любовникът и бе премиер министър и още не знам защо. ПИСНА ми, защото още не знам кой предложи Пеевски за шеф на ДАНС. ПИСНА ми, защото само полицаите протестират и успяват. ПИСНА ми от телевизия, радио и преса, лъскаща насрани задници. ПИСНА ми, защото няма нито един в пандиза. За Белене. За КТБ. За крадлъка от държавни поръчки. За убитите в Горни Лом, Хитрино, Галата, Бургас… Нито един осъден. НИТО ЕДИН. 
  ПИСНА ми да гледам как пенсионерите седят на топло и оцеляват, но не протестират. Не протестират инвалидите. Не протестират работници, които не са взимали заплати с месеци. Не протестират учители… Протестират полицаи. Утре ще протестират депутатите. После министрите и прокурорите ще ги подкрепят.
  Това е. ПИСНА ми. И не се шегувам. ПИСНА ми да ме правят на маймуна. Затова в четвъртък ще съм на площада. Поне да видят, че има хора на които им е ПИСНАЛО. Не от Пирин. От гореизброеното им е писнало. И дано има повече хора, на които им е ПИСНАЛО та ПИСНАЛО! Нали знаете, че имат назначени броячи. На щат. Броят, а после делят на сто.
КРАЙ. 
ПИСНА МИ.
ОПА!!! ЧНГ!

Роси Антов

1 коментар: