Скъпи мои читатели !
За да съществува този мой блог, вашите пари са му необходими, както въздуха и слънцето на всяко живо същество. Средствата ще послужат и за идеята, най-добрата част от това да издам в книга.
Моля използвайте бутона за дарения:

четвъртък, 24 август 2017 г.

НА ДВЕ РЪЦЕ

ЗА (НА) ДВЕ РЪЦЕ
Со-продукция
Аз:
От мене ще остане шепа пепел.
Ще я отвее вятър в пустошта.
Под нея диамантче ще просветне -
да си го сложи някой на зъба.
И тя:
Назад ще се завърне светлината.
На някой ъгъл тих,усамотен
ще те целуна. Ще те хвана за ръката,
а ти завинаги ще се разтвориш в мен.
И аз:
Ще се разтворя. Като топла пепел.
По сладките ти устни. Мълчалив.
Ще ти горча. Във тебе съм се врекъл.
Животът съм. Понякога ревнив.
И тя:
Ще бъда грешница. Ако поискаш.
Светилище от неугаснал звезден прах.
В очите ти наивно ще се плисна,
вградена във олтар от грях.
Е.Д и Я

Няма коментари:

Публикуване на коментар