Скъпи мои читатели !
За да съществува този мой блог, вашите пари са му необходими, както въздуха и слънцето на всяко живо същество. Средствата ще послужат и за идеята, най-добрата част от това да издам в книга.
Моля използвайте бутона за дарения:

понеделник, 9 януари 2017 г.

СЕВЕРОЗАПАДНИ ИСТОРИИ. СВАЛКИ

  ÃƒÆ’ƒÆ’ƒÆ’ƒÂÃ‚¡ÃÂ½ÃÂ¸ÃÂ¼ÃÂºÃÂ° на Роси Антов.Седим под навеса. На по едно. Неколко пъти. Телефонът ми изпищява и го поглеждам А Сащо почва:
Зарежи тоя телефон! Нищо не става по телефона. Никога не ми е вървело с жените. Явно съм малоумен. Не ми върви приказката. Та сега ще ви разкажа за една история. фейсистория. Нали знаете, че ангелът ми е слаб. И за пиени и за неести. Затова съм сам. Слушайте сега!
 Получавам покана за приятелство от една невеста. И я приемам, що приемам всички покани. И ми пише на лични:
 - Здравейте! Как сте?
 А аз обичам да си пиша на лични, колкото обичам да говоря по телефона и да ям зелен боб без месо. Ама гледам снимката И. Засукана. Снимки от плаж. От хотели. И мойта мерка. Телесна. И решавам да меря другите И мерки. Мозъчните. И пиша:
 -Добре съм. Ама сърцето ми е разбито.
 И чакам. После чета:
 - Всички мъже сте еднакви. Измисли нещо друго!
 И докато напиша, че не съм от тия мъже, че сърцето ми верно е разбито, имам даже решание на ТЕЛК, где го доказва, имам и диск, как вкарват  некви нипели у аортата, , ме блокира. Блокира ме гадината. А кви сиси имаше на профилната снимка!!! Ще пръснат банския. Горнището. До долнището не стигнах., мамка И проста! А кви сиси имаше!!!
Антов, напиши го у деда ванга и го пущи у фейсо. Ако се разпознае у писаното, да ми пусне покана за приятелство! Та да я видя по бански целата. Дано дупето е по - малко от сисите! Иначе я блокирам.

Р. Антов

Няма коментари:

Публикуване на коментар