Скъпи мои читатели !
За да съществува този мой блог, вашите пари са му необходими, както въздуха и слънцето на всяко живо същество. Средствата ще послужат и за идеята, най-добрата част от това да издам в книга.
Моля използвайте бутона за дарения:

неделя, 24 януари 2016 г.

НЯКОЛКО ВИЦА ЗА ПУТИН, ДОЛАРА, РУБЛАТА И ПЕТРОЛА. ОТ ДЕДА ВАНГА.

 Понеже съм фен на тъпите вицове, що са най - добри, вчера у главата ми дойде ей те тоя:
" Петролът, рублата и Путин се качили на върха на планината. После се подхлъзнали и падали, падали, падали...."
 После ми дожаля за приятелите, где обичат Путин и рублата и тоя виц по - горе, стана ей тоя по - долу...
  "Петролът, рублата и Путин се качили на върха на планината. После се подхлъзнали и падали, падали, падали.... 
 Видял ги доларът и почнал да се смее. И се скъсал от смях."
 После, понеже не долюбвам Путин, а ми не пука ни за рублата, ни за долара, ми примъчня за мен. И стана ей тоя:
 "Петролът, рублата и Путин се качили на върха на планината. После се подхлъзнали и падали, падали, падали.... 
 Видял ги доларът и почнал да се смее. И се скъсал от смях.
 Путин ударил дъното на пропастта, ама с последни сили казал.
 - Видя ли, че и ти се скъса! Сега ставаш само за тоалетна хартия.
 После си свалил гащите, изсрал се и почнал да си трие задника със скъсания долар. А скъсаният долар, като му видял насрания задник, пак почнал да се смее. И пак се скъсал. А наоколо ни сапун, ни вода."

Р.Антов.



Няма коментари:

Публикуване на коментар