Скъпи мои читатели !
За да съществува този мой блог, вашите пари са му необходими, както въздуха и слънцето на всяко живо същество. Средствата ще послужат и за идеята, най-добрата част от това да издам в книга.
Моля използвайте бутона за дарения:

петък, 29 януари 2016 г.

ПИСМО ДО БОЙКО И КАЛФИН.

   Другарю, Борисов, другарю, Калфин,
 Вчера разбрах за гениалната ви идея за инвалидите пенсионери. За комисията, где ще казва дали ТЕЛК правилно са казали, кво са казали и ще търси работа на инвалидите. Акълът ми не побира, какви бляскави мозъци се крият под черепите ви и ежедневно раждат невероятни идеи. Последната е направо върхът. Само си представям.
 Отива човек не ТЕЛК. Взима инвалидна пенсия 150 лева. Нема крака. Плаща 10 лева за такси на едната страна и 10 на другата. 20 лева. Дават му 90% инвалидност. После взима такси да отиде пред комисията, где ще му каже, какво ще работи. И взима 20 лева назаем, що още не е взел пенсията. За такси. Не си е взел и лекарства, що последните 20 лева ги е дал за хляб, та да не умре от глад. А не му се мре от глад, що иска да се подложи на поредната гавра от държавата. Имало фалшиви инвалиди!? Ба маа му!? Вие кво искате да има у държава с фалшиви управници!? Ако бяхте истински, щеше да стиснете ТЕЛК за гушите, а не да правите още една фалшива държавна структура.
 Ама манете кьопавите, кьоравите и безръките. Там е лесно. Че работят според способностите, а ще получават кво вие кажете. И ако не могат да работят, да мрат. Нема да прахосват бюджета на НОИ.
 Та се гледам на снимката и си мисля. Отивам на втората комисия. Где ще ми каже, дали мога да работя и где ще ми дири работа. С костюм. Никой не вижда сърцето. И ми дават работа. Като министър. Що съм по - убав и по - умен от вас. И ми взимат пенсията. Обаче аз не искам. Що знам, че за да си министър, не трябва сърце. Дълбок джоб трябва. А на мен си ми трябва сърцето. Даже и да е с некоя пружина у него.
 И после се прибирам в нас. Вече съм и без старата работа. И мисля, и мисля, и мисля... Как да ви прецакам. И смятам. Сега взимам 150 лева пенсия. Работя и плащам на държавата 250 лева данъци и осигуровки. Значи печелите 100. Та 50 да откраднете. После купувам винетка. После застраховка. Демек прибирате и от тях още 20% ДДС. Демек 50 лева. Лилето прибира остатъка от винетките, та да не прави пътища. Кой продава винетките, пак прибира гърбави пари. Вие добре знаете кой е. Кат изпуша една кутия цигари и изгоря 2 кила бензин, ви давам още 5 лева акциз. На ден. Добавете и един лев ДДС. 6х30=180. На месец. Като изпия двеста грама водка, ви давам един лев акциз. Като хапна за 10 лева ви давам 2 лева ДДС. Още 90 лева на месец. Плащам ви 30 лева ДДС за ток, у който официално е включен крадлък, та и на него ДДС плащам. И кво става накрая!? Всеки месец ми прибирате 500 лева, а ми давате 150. Не сметам колко ДДС ми прибирате за лекарствата, водата, сапуна, патъците, тениската... Та те кво става. Работил съм, та да живеете вие, а аз да се мъча. И за капак, ДДС на това, где крадете, ви плащам. И здравна вноска плащам. На некой полицай. А стига толкова! А иначе съм търпелив човек. Щом на мен ми писна, кво остава за другите!?
 Та ви пиша с най - добри чувства. Ама измислих, как да ви прецакам. Тия дни съм решил да пукна. И ще ме хванете за оная работа. След мен ще пукне от глад и един чиновник. После и вие. За радост на оцелелите.
 Айде, чао ви!
 Аз отивам да мра. При комшийката. Предпочитам тя да ме умори, а не вие. И ще ви чакам. В ада. Ще ви загрея и казаните. Убаво ще ги загрея.

Р. Антов.                                                                                                                        29.01.2016.

1 коментар:

  1. Дедо Ванго, онези лица може да не са много умни, но тази, твоята сметка я знаят. Нея добре са си я направили, за това лъжат народа, та ги избира. От теб 350 лева, от мен 250, 0т друг повечко и...те се събират, левовете. Та да има за любовници, деца и внуци. Техните.

    ОтговорИзтриване