Скъпи мои читатели !
За да съществува този мой блог, вашите пари са му необходими, както въздуха и слънцето на всяко живо същество. Средствата ще послужат и за идеята, най-добрата част от това да издам в книга.
Моля използвайте бутона за дарения:

понеделник, 18 май 2015 г.

ПИСМО ДО МИНИСТЪРА НА МВР.

 Г-жо Министър,
 Пиша Ви във връзка с промените в пенсионната система. Напоследък виждам, че имате затруднения с кадрите у Вашето министерство. Чувам, че щели да напускат, що трудно се работи у МВР, ако си на 52 години. Аз съм на 54. Детската ми мечта бе, да съм милиционер. После мечтаех да стана полицай. Тъй и не станах. И милиционер, и полицай се ставаше и става по роднинска линия. И по партийна. Та ето какво ви предлагам.
 Ако останете без кадри, ме назначете като полицай. Първо ме изпратете да проверявам проститутчиците на околовръстното. Омръзна ми да плащам. Така ще има възможност не само да не плащам, а и да ми плащат.
 Когато стана на 60 ме изпратете да помагам на горските. Заедно ще борим бракониерите. Омръзна ми да плащам за ток през зимата 300 лева. Ще се грея на дърва пред камината и ще пия греяна ракия.
 Едновременно с това мога да проверявам за разкриване на икономически престъпления. Мога и да не проверявам. Зависи докъде съм стигнал с новата си къща.
 А когато стана на 70 ме изпратете у Студентския град. За околовръстното нема да ставам. Там ще проверявам студентите за алкохол. Студентките ще ги проверявам за скрити у сутиените наркотици. Може да ги проверявам и на друго место. Там мога да работя до смъртта си.
 Така ще помогна на Вас, ама ще помогна и на Калфин. И на Горанов. И на внуците и правнуците си.
 Приятна работа, Госпожо Министър. Ако имате проблеми, само свирнете! На убавите жени, даже да са министри, съм готов да помогна винаги.

                                                                                                                                ДЕДА ВАНГА.

2 коментара:

  1. Деди, ма ний сме набори бре, ходотайствай и за мен, мое да се менкаме, аз у студентски град, ти на околовръстното и обратно. И да знаеш - сговорна дружина планина повдига!

    ОтговорИзтриване