Скъпи мои читатели !
За да съществува този мой блог, вашите пари са му необходими, както въздуха и слънцето на всяко живо същество. Средствата ще послужат и за идеята, най-добрата част от това да издам в книга.
Моля използвайте бутона за дарения:

събота, 21 март 2015 г.

За Рая и Ада

Та лисицата избяга. Натъжих се и се замислих. За к‘во ли не... Та чак до Рая и Ада...
Та значи Раят е там, где съм щастлив. А да съм щастлив, требва да се сбъдват мечти. Значи Раят е мястото, где се сбъдват мечтите. А Адът, где се не сбъдват. Обаче мечти разни, различни и много. Колко хора, толко мечти... И толкова Рая. Значи Адът е празен, що нема човек без мечти!? Или обратното-празен е Раят, що нема мечти!?
Значи некой ме лъже. Плаши ме с Ада. А дали там ще е Ад, ако се сбъдват мечти
Например мечти уж за Ада:
- когато видя некои хора, ми се ще да убивам.
- когато видя съседката, ми се ще да прелюбодействам.
- когато видя съседа, пожелавам жената на ближния.
- когато видя телешки стек и вино, искам да чревоугоднича...
И обратното. За у Рая:
- когато видя някои хора, бих си дал живота за тях.
- когато видя другата съседка, никога не бих прелюбодействал.
- когато видя другия съсед, не пожелавам жената на ближния.
- когата видя грах и лимонада, хич не ми се чревоугодничи...

Та да питам. Где ще съм щастлив?:
1. У Рая.
2. У Ада.
3. И у двете.
4. У нито едно от двете.
5. Между двете.
И друго да питам:
За мазохистите кое е Рай и кое е Ад?
И още много искам да питам, ама ми се не пише...
Изводи:
Нема Рай.
Нема Ад.
Нема Бог.
Нема Дявол.
Има Мечти.
Има МЕН.
Дявол и Бог.
У едно.
И Адът и Раят...
Правещи секс.
Хаос...
И сътворение...

1 коментар: