Скъпи мои читатели !
За да съществува този мой блог, вашите пари са му необходими, както въздуха и слънцето на всяко живо същество. Средствата ще послужат и за идеята, най-добрата част от това да издам в книга.
Моля използвайте бутона за дарения:

четвъртък, 24 август 2017 г.

ТЪРСЕНЕ

Когато съм се наспал се събуждам помъдрял. Сега съм буден. Облял съм се с полузамръзнала вода, пуснал съм си кафе и си търся електронната цигара. И намирам една кутия с десетина цигари. Истински. На кантара са десет дни мъки и десет цигари. Мамка му!? Като Христос в пустинята. И спирам да търся цигарата. И я виждам. Сега пия кафе, пуша електронна цигара и мисля.
А мисля, колко тъп е въпросът " Какво търсите?". Никой не знае, какво търси. Само мисли, че знае. Ама винаги намира това, где е писано да намери. И разбира, че е търсил точно това, где е търсил, а не това, где е търсил. Примери бол. Това са знаци. Свише.
Един път търсих в подмолите риба. Улових костенурка. И се сетих, че бях обещал да подаря на едно дете костенурка. Подарих му на другия ден. Малка. В аквариум.
Един път отидох за гъби. В един дол намерих раци. И разбрах, че трябва да се обадя на един приятел, где умираше от рак, а ме беше страх да му се обадя.
Търсиш си нокторезачката, а намираш загубено преди години ножче. С ножичка. Викторинокс.
Един път търсих четирилистна детелина, а настъпих едно кучешко лайно.
Понякога търсиш любов, а като я намериш, разбираш, че и любовта ти търси любов. А тебе те нема у нейната схема.
Примери мога да давам до края на света. Ха ха. Сетих се. За един приятел. Няма да казвам кой, що жена му ми е приятел у фейса.
Прибира се от път. Спира на една чешма. Лято. Полумрак. А там проститутка. Уточняват цената, мърдат в горичката, свирка недовършена, обръща я с гръб към него и бърка под поличката. А там вместо женски детероден орган, надървен мъжки детесъздателен. С две топки.
Та да ви кажа:
Каквото и да търсите, винаги намирате това, което заслужавате.
Приятен ви ден!
Р. Антов

Няма коментари:

Публикуване на коментар