Скъпи мои читатели !
За да съществува този мой блог, вашите пари са му необходими, както въздуха и слънцето на всяко живо същество. Средствата ще послужат и за идеята, най-добрата част от това да издам в книга.
Моля използвайте бутона за дарения:

четвъртък, 24 август 2017 г.

СЕРВИЗА

Бах ти черния петък. Даже забравих да обядвам. Никакво настроение. Умора. И преди малко монтьорите привършват работа. И Петър ме пита, дали има с какво да си измие лицето. Привършвам работата с компютъра, казвам, че няма и го поглеждам. А той черен на коминочистач. После Виктор иска да се видим утре. Нема какво да прави. Казвам, че ще се видим, ако почерпи. Или, че аз ще почерпя, ама ако Петър ми каже, че днес се е държал примерно. Работят тандем, разбират се, ама и номера си погаждат. А той:
- Изгорех. Слушай кво стана одеве. Петър е в канала. Гледа ауспуха. Рейсът работи. Качвам се и го форсирам на макс. И стана Черен Петър. Само зъбите му белееха като на негър. Мислиш ли, че ще каже, че съм бил примерен!?
А Петър се смее и споменава женската му рода. Същият Петър, где в една работна карта написа. Цитирам: " Смяна на стартер. У локва. При космически студ."
Та петъкът ми стана бял. След малко сметам да ръфам луканка и да смуча водка. Петък е.
Ако вече сте заседнали, наздраве! Ако не сте, пак наздраве!


Р.А.

Няма коментари:

Публикуване на коментар