Скъпи мои читатели !
За да съществува този мой блог, вашите пари са му необходими, както въздуха и слънцето на всяко живо същество. Средствата ще послужат и за идеята, най-добрата част от това да издам в книга.
Моля използвайте бутона за дарения:

понеделник, 15 юни 2015 г.

ПИСМО ДО Б. БОРИСОВ. ВЕЧЕ НЕ ЗНАМ КОЙ НОМЕР.

 Другарю Борисов,
 Писна ми да ви пиша писма и да не ми отговаряте. Ама ще пиша и пиша. Ако Вие не ги четете, има кой да ги чете. Това писмо е във връзка с протестите на Вашите бивши колеги и подчинени.
 До преди три години се самоосигурявах и осигурявах още неколко човека. ЕТ. Знаете ли какво е ЕТ!? ЕТ е това на което се крепи държавата. Не взимах нищо. Плащах. Плащах патент. Плащах заплати. Плащах осигуровки. Плащах ДДС. Плащах такси, лицензи, техническа безопасност, пожарна безопасност, такси, глоби и кво ли не... А Вие постоянно увеличавахте всичко. Най- много ме вбесявахте с увеличението на минималната работна заплата и минималните осигурителни прагове. С всяко увеличение на минималната заплата, намалявах заплатата на работниците си. Накрая верно почнаха да работят на минималната, ама ги осигурявах на максималната. Дълго и широко е, да ви обяснявам за какво иде реч. Па и няма да го разберете.  После получих инфаркт. Оцелях, та да Ви харча парите от преизпълнения бюджет. Сега взимам пенсия. Нема да ви казвам колко, ама ще Ви кажа как стигнах до инфаркт. Един ден разбрах колко пенсия взима майка ми. Един и половина ЕТ подсигуряваха нейната пенсия. Работила е 42 години. После сметнах, че четирима ЕТ подсигуряват пенсията на един милиционер, где е работил 17 години. И още един двадесетте му заплати. Значи 50 000 милиционера ги осигуряват 250 000 ЕТ. Тук не иде реч за заплатите им. Ако ги бех сметал, немаше кой да ви пише. .Щеше да съм гръмнал като руска подводница. Проверих сметката пет пъти. Верна е. Сега не осигурявам никого. Взимам неква пенсия и Ви пиша. И искам да ви кажа:
 Знам, че сте бивш пожарникар. Нема нищо срамно. Искам да ви помогна да сте премиер. Като бая ви Тодор Живков. Ето неколко прости неща, които трябва да направите:
 1.Милиционерите да се пенсионират на 70 години. Никакви 20 заплати.
 2.Даскалите да се пенсионират на 52 години. С 20 заплати.
 3.И спрете да увеличавате минималните заплати! Подсигурете условия, да се получават нормални заплати!
 Това е.
 ПП.Не ми пишете, що жената ми проверява пощата. Тя ви е фен. Жена!? Ще ме зареже, и ще трябва да псувам Вас, вместо нея. Просто ме послушайте!

Няма коментари:

Публикуване на коментар