Скъпи мои читатели !
За да съществува този мой блог, вашите пари са му необходими, както въздуха и слънцето на всяко живо същество. Средствата ще послужат и за идеята, най-добрата част от това да издам в книга.
Моля използвайте бутона за дарения:

сряда, 29 април 2015 г.

ЗА ЛЮБОВТА НАСИЛА. И ЗА ЛЪЖАТА. И ЗА ИСТИНАТА И ПАРАДИТЕ НА ПОБЕДАТА.

 Тая вечер съм настроен миротворчески. Не мразя Русия. Не обичам САЩ. Обичам БЪЛГАРИЯ. Обичам я такава, каквото е. И се надявам да стане такакава, каквато аз искам.
 Какво стана за една година!? Русия бе далеч. САЩ бяха още по далеч. Имах и имам приятели руснаци. Много. Имам и малко от Америка. Десет пъти по-малко. Не ми дремеше за газ, войни и братска любов. Нещата вървяха на добре. И после Путин освободи Крим. И не само го освободи, а и увеличи с него територията на РФ. Това не ми хареса. 21 век сме. После виновни за това се оказаха САЩ и ЕС. После почна да освобождава руснаците и в източна Украйна. И после стана страшно.
 Пиша нещо за Русия, и веднага ме питат за САЩ. Не пиша нищо за Русия, и пак ме питат за САЩ. После разбрах, че има БРИКС, който ще погребе САЩ. Разбрах, че СИРИЗА ще погребе ЕС. Разбрах, че трябва да мразя НАТО и ЕС. Разбрах много неща, ама понеже не вярвам на празни думи, реших да проверя.
 Статистически. Та аз живея по-добре от 99% от руснаците и по зле от 99% от американците и европейците. У Русия трепят 12 на 100 000,  у САЩ 4 а у България един. У Русия живеят 7 години по малко от нас, а ние 7 по-малко отколкото в ЕС... Що тогава да  мразя ЕС и що да не искам да съм като тях!? Призовават ме да обичам евразийския съюз, а такъв няма и няма да има. БРИКС умре преди да се роди. Златна рубла нема. Има рубла, 70% по евтина от миналогодишната. Православен съм. Източноправославен. Православието ми стига до Цариград. Там президенти целуват ръцете на поповете. У Москва поповете целуват ръцете на президентите. У Москва е мумията на най-големия антихрист в историята на човечеството. Там искат да е и столицата на православието.
 В Русия празнуват победите. Ще празнуват и на девети май. Победата в една война, где те и  Хитлер разпалиха. С парад на оръжия. На трибуната ще стоят ветерани победители с пенсия 200 евра. После ще я поливат. А у Берлин трибуни няма да има. Загубата ще поливат ветерани с пенсия 2000 евра.
  Ще празнуват победата и в цяла Европа. Едни на осми, едни на девети май. Никой няма да я празнува с парад на оръжия. Ще я празнуват с балони.
 А САЩ е далеч. Там не празнуват победи. Що са обречени. Обречени на победи. Държава, у която е има филм като "Коса", няма как да загуби. Даже и като губи война.
 То може да пиша 1001 нощи, ама файда нема. Не мразя и не обичам никого повече от това, где заслужава. Мразя да ми казват, какво и кого да обичам.
 Обичам водката. Обичам и бърбъна.
ПП. РИСУНКАТА Е НА ВЛАДИСЛАВ МИХОВ ОТ гр. ВИДИН.


4 коментара:

  1. О.К. ,Или както казват младите - много яко!

    ОтговорИзтриване
  2. Prosto strahotno!!!!!Mnogo Vi molia-PRODALJETE DA PI6ete!!!!! Imane nujda ot taiva HORA!!!!!!B R A V O !!!!!!

    ОтговорИзтриване
  3. Абе преди месец те открих. Жена ми е журналист всяка вечер те четем.

    ОтговорИзтриване
  4. Радвам се, че ви харесва. То блогчето е от месец. Надявам се да стане по-добро и по-популярно, ама съм голям лаик компютрите, рекламата и въобще с техниката. Ама съм тъп и упорит.

    ОтговорИзтриване