Скъпи мои читатели !
За да съществува този мой блог, вашите пари са му необходими, както въздуха и слънцето на всяко живо същество. Средствата ще послужат и за идеята, най-добрата част от това да издам в книга.
Моля използвайте бутона за дарения:

четвъртък, 24 август 2017 г.

ЛАЙНА

Прибирам се. Преди малко. С един колега ходихме до село. И сядам да нагледам новините. И фейса. А там:
Некво лайно смРЪдело, где пикае по гробове, осъжда едно друго лайно смърдело, где козирува на един есесовец. А куп лайна ги защитават. Лайна.
Некакво лайно рита възрастна жена, а десет лайна го гледат и даже не И помагат да стане.
Некви лайна приемат закони, где защитават лайната. 
Некви лайна са министри.
Некви лайна са кметове.
Некви лайна са съдии, прокурори, милионери по право...
И таман да кажа, че е лайняна държава, се сещам. Говняна е. Ама само държавата. Лайна са медиите, где ни показват само говната и лайната. Другото няма нищо общо с тях.
Аз цел ден не видях едно лайно наживо. И говно не видях.
Видях следното.
Бях на работа. До 18:00. Ни едно лайно. Неколко педала само.
Един колега се прибра при децата си по - късно, за да ми услужи.
Видях мама и бащика. Той даже ме чу от раз. Благодари за апарата, где му дава възможност да чува. И аз благодаря! Кой обича меко сирене?
Влязох в магазина на село да взема цигари за колегата, броя стотинките, що Елена никога няма дребни и един рекордьор на Гинес, който също брои стотинките, ме пита колко не ми стигат. Верно го има в книгата. Ако не верваш, провери!
После нещо ме потупва по гърба. Вуйчо. Да вземе ли бира, та да пием по една. За 80 години не разбра, че не пия бира. Та го почерпих една бира. Мой човек е.
Излизам, а отвън едно цигане. Кога ще му дам куки за риба. А баща му направо ме пита, какво ще пия. Лани му изрязах овошките.
Та се прибрах. И по пътя ни едно лайно. Само изпражнения на кози, овце и крави. И няколко педерасина, каращи коли.
Та това исках да ви кажа. Лайната ги има. Ама не ги търсете бре! Не ги и дирете!
Приятна ви и споделена вечер!
ПП. Сетих се нещо. Некой обича ли кожа от печено яре? Аз обичам.


Р.А.

Няма коментари:

Публикуване на коментар