Скъпи мои читатели !
За да съществува този мой блог, вашите пари са му необходими, както въздуха и слънцето на всяко живо същество. Средствата ще послужат и за идеята, най-добрата част от това да издам в книга.
Моля използвайте бутона за дарения:

петък, 15 май 2015 г.

ЗА ПРОТЕСТИТЕ, РЕФОРМИТЕ И НЕПРОТЕСТИТЕ. И ЗА КЛАНЕТО И КУРБАНА.

 Първо да уточня. Не съм фен на Борисов. Не съм фен на неборисовци. Не съм фен на Путин и Обама. Не съм фен и на ЕС и НАТО. Не съм фен на нищо и на никого. Фен съм на нормалните неща.Да седна на ракия и салата. Да отида за риба. Да работя и да взимам нормална заплата и и нормална пенсия. Нормално е и да кръшне човек. Ама нормалните неща не може да ги имат ненормалните хора.
 Чета новини, слушам новини, ровя у фейса и где ли не, и не вярвам, и не вярвам.
 Примери бол. Пенсиите ни са ниски. Нормално е да протестираш, за да станат високи. Не е нормално да протестираш, когато някой реши да промени нещо, та да станат нормални. Нормално е да се увеличи възрастта за пенсиониране. По-ненормално е да се увеличи пенсионната вноска. Полицаите били недоволни, че ще се пенсионират по късно. Е па бели листове има. Молба за напускане и проблем нема. Държавните служители що ги осигурява държавата? Протестирайте и искайте да се осигуряват сами. Протестирайте и срещу чорбаджията, где ви не осигурява! Протестирайте и срещу вас, где не щете да ви осигурява! Ама оставете хората да променят нещо! Та утре пенсиите ви да са нормални.
 Протести срещу реформите в здравеопазването. Днес срещу реформите протестират тези, где вчера протестираха за реформи у здравеопазването. Реформите са като секса за пръв път. Искате, ама ви е страх. А без секс нема раждане. Нема и бъдеще.
 Протести срещу всичко и всекиго. Що не протестирате срещу МВР? Две момчета се утрепаха, а пет са в болница. Гранични полицаи. Още не се знае полицейският бус ли и виновен, или камионът. Аз знам. Камионът. Полицаите не са виновни никога. Протестирайте срещу полицията. Така утре ще спасите някой полицай.
 Протестирате срещу убийствата по пътя. После сядате у колата си и газ. Що от протести сте закъснели за банкета на състезателите по пътя. После се прибирате на три по сто. С колата. А после влизате в списъка на тия, срещу които протестирате.
 Протестирате срещу ЕС и НАТО. Протестирайте, ама файда нема! Отидете да гласувате. Ако сте повече от мен, отидете у Евразия. Засега аз съм повече от вас. Това е демокрацията. Протестите също са демокрация. Не са демокрация чиповете в главите ви.
 Не е демокрация и това,  парламентът да се чуди, баташкото клане,клане ли е, курбан ли е, или закономерност. Клане е когато вместо глави имате чипове. Най-страшното клане.
/рисунката е на Влади М. на 14 години/

Няма коментари:

Публикуване на коментар