Скъпи мои читатели !
За да съществува този мой блог, вашите пари са му необходими, както въздуха и слънцето на всяко живо същество. Средствата ще послужат и за идеята, най-добрата част от това да издам в книга.
Моля използвайте бутона за дарения:

вторник, 24 март 2015 г.

ТВОЯТА НОВИНА

Аз винаги съм се дивял на идиотското изискване за представяне на бележка за платен данък, при минаване на технически преглед на МПС. Те какво, на финансово разузнаване ли ще ми се правят или ще ми преглеждат техническата изправност на колата? И тоя дето е измислил, че на техническия преглед трябва да се проверява данъчната чистота на собственика на колата, що не им уреди на пунктовете един служебен достъп до системата на местни данъци, за да си видят кой платил и кой не. Защото сега какво се получава - за да имам документ трябва или да платя в брой или след като съм платил по банков път (както бих искал) трябва да отида в общината и да си поискам документ, че данъка е платен. И да дам за документа 6 лева! Пълна простототия! Но и безплатен да беше пак нямаше да го направя по този начин, защото каква е ползата да плащаш по банков път, ако не да си спестиш разкарването до общината и опашките в данъчната служба? Каква ми е далаверата да заменя отиването до общината за да платя с отиване за да си взема бележка, че съм платил ?!?
Жоро

Няма коментари:

Публикуване на коментар